سئو یا ادورز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 141
نویسنده : admin
سئو یا ادوردز ؟ سوالی که چند وقتی است ذهن همه را به خود مشغول کرده است. برای پاسخ دادن به این سوال باید ابتدا با تعریف سئو و ادوردز و مزایا و معایب و آموزش سئو و آموزش گوگل ادوردز آشنا شوید، تا بتوانید تشخیص دهید که کدام روش SEM ( بازاریابی در موتورهای جستجو ) برای وب سایت شما مفیدتر
 
خواهد بود.
 
سئو یا ادوردز
 
ابتدا تعریف ساده ی از مفهوم سئو و ادوردز را ارائه می دهیم، تا با درک درست این مفاهیم بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.
 
سئو چیست ؟
 
سئو، به معنای بهینه سازی تمامی محتوای سایت است. شما با بهینه سازی وب سایت خود این امکان را به گوگل می دهید که محتوای وب سایت شما را به راحتی درک کند و رتبه ی خوبی وب سایت شما بدهد. با انجام سئو درست و اصولی می توانید ترافیک زیادی را به وب سایت خود هدایت کنید و همان طور که می دانید، افزایش ترافیک سایت می تواند شما را به فروش بیشتری برساند.
 
 
مزایای سئو
 
1- سئو ارزان و رایگان است.
 
2- با سئو بیشتر دیده می شوید و ترافیک بیشتری را جذب می کنید.
 
3- سئو می تواند شما را به یک برند تبدیل کند. ( برای درک بهتر این موضوع به مقاله ی برندینگ چیست مراجعه کنید. )
 
4- هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما به طور چشم گیری کاهش می یابد.
 
5- شما از رقبای خود فاصله ی چشمگیری می گیرید.
 
6- وقتی در گوگل اول هستید، در نگاه مشتریان نیز اول خواهید بود.
 
7- احتمال استفاده از خدمات و یا کالاهای شما برای جستجو کنندگان گوگل بالای 90 درصد می شود.
 
مضرات سئو
 
 
1- سئو واقعی زمان بر است.
 
2- سئو واقعی مشکل است.
 
3- اگر شما قادر به انجام سئوی سایت خود نباشید، باید برای انجام سئو هزینه پرداخت کنید.
 
حال که با سئو آشنا شدید، بهتر است کمی درباره ادوردز نیز بدانید.
 
 
ادوردز چیست ؟
 
ادوردز در واقعیت سئوی پولی به روش گوگل است. ادوردز به شما این امکان را می دهد که به جای صرف زمان طولانی و انتظار برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل، با پرداخت هزینه ای مناسب به گوگل، به سرعت در لیست نتایج برتر گوگل قرار بگیرید.
 
مزایای ادوردز
 
 
1- نتیجه در لحظه مشخص می شود.
 
2- کسانی که بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند به احتمال زیاد مشتریان شما هستند. در واقع فروش خدمات و محصولات شما بالا می رود.
 
3- هر تغییری که در الگوریتم های گوگل ایجاد شود تاثیری بر روی نمایش سایت شما به هنگام ادوردز نخواهد داشت.
 
4- همه فعالیت های سایت تحت کنترل شماست و سایت های دیگر نمی توانند اسپم ایجاد کنند و فعالیت سایت شما را مختل کنند.
 
 
با ادوردز می توانید با هر کلمه کلیدی که بخواهید در صفحه ی اول گوگل باشید،
 
مضرات ادوردز
 
1- ادوردز تاثیری بر سئو سایت شما ندارد.
 
2- ادوردز هزینه بردار است.
 
3- با تمام شدن بودجه پرداختی شما، سایت شما به جایگاه اصلی خود در نتایج برمی گردد.
 
سئو یا ادوردز برای چه کسانی مناسب است ؟
 
 
با بررسی های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب بین این دو کار ساده ای است. فقط باید بدانید که به دنبال چه نتیجه ای هستید.
 
برای مثال فرض کنید که سایت شما سایت یک پزشک، استاد یا کاتالوگ آنلاین است و شما در این سایت فقط به معرفی خود و مجموعه کاری خود پرداخته اید. در این صورت شما احتیاجی به ادوردز ندارید. ولی اگر وبسایتی دارید که در آن به فروش خدمات یا کالا می پردازید، مثل وب سایت فروش عسل، شما پس از بهینه سازی ابتدایی با توجه به میزان سودی که هر فروش کالا برای شما فراهم می کند، باید شروع به ادوردز کنید تا افراد بیشتری با محصولات شما آشنا شوند.
 
در واقع ادوردز جایگاه رقابتی شما را برای رقابت با رقبا بهتر می کند و این به معنی این است که به جای صرف زمان طولانی برای رسیدن به جایگاه بهتر، با پرداخت یک هزینه معقول به فروش مناسبی دست پیدا می کنید.
 
به عنوان مثال، کسب و کار شما فروش لباس برای شب عید است. شما از الان تا شب عید 2 ماه فرصت دارید تا وب سایت خود را در نتایج برتر گوگل قرار دهید، مطمئنا با انجام روش های اصولی سئو نمی توانید در مدتی زمانی کوتاه، به صفحه ی اول گوگل بیاید، ولی اگر از ادوردز استفاده کنید، در کمتر از 72 ساعت می توانید به صفحه ی اول گوگل بیاید.
 
یک نتیجه گیری ساده
 
 
اگر زمان کافی دارید ولی امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد، سئو برای شما بهترین گزینه است. ولی این روش در صورتی امکان پذیر است که شما در سئو تخصص داشته باشید. با توجه به زمان زیادی که سئو می برد و امکان سوخت مالی که دارد، گزینه مناسبی نیست و بهتر است از ادوردز استفاده کنید چون ادوردز هم سریع و هم قابل برنامه ریزی است. شما با ادوردز می توانید با هر تعداد کلمه ی کلیدی که می خواهید صفحه ی اول گوگل باشید.
 
در پایان باید گفت که تشخیص و انتخاب صحیح کلمات کلیدی در ادوردز امری مهم می باشد که انجام آن نیازمند تخصص و تجربه کاری است.
 
سخن پایانی
 
 
در پایان این مقاله باید گفت که از بین سئو یا ادوردز نمی توان یک مورد را انتخاب کرد، بلکه باید گفت که هر دو برای هر سایتی ضروری هستند. اولویت بین سئو یا ادوردز را باید یک متخصص تشخیص دهید. تجربه کاری تیم ما این موضوع را نشان می دهد که استفاده از هر دوی امکانات نتایج بسیار درخشانی را برای شما رقم خواهد زد به شرطی که شما تمامی اصول اساسی را رعایت کرده باشید. تیم حرفه ای سئوهاما با توجه به حضور متخصصان آن و همچنین تجربه کاری بالای خود می تواند همراه خوبی برای شما تا رسیدن به موفقیت باشد.
 
 منبع :seohama.com



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com